وانشان

وانشان

Sunday 12 November 2023

جهان در دست تبهکاران

این را میشود یک حقیقت فرض کرد که فراماسون بین‌الملل، که مدتهاست نامی از آن برده نمیشود، خود را به نفع تبهکاران خالص‌سازی کرده و با نفوذ در ارکان حکومت‌ها زمام امور دنیا را در دست گرفته است و، با استفاده از زور و ثروت و سیاست کثیف، دنیا را به گروگان خود درآورده است. نمونه بازز آنرا اینروزها در غزه می‌بینیم که با وجود مخالفت همه مردم جهان به کشتار و ویرانی وحشیانه ادامه می‌دهند تا به اهداف از پیش طراحی شده خود برسند.
   تغذیه این شبکه جهانی از راه جنگ است که چون قدرت برتر را در اختیار دارد بگونه‌ای برنامه ریزی می‌کند که عواملش را در نقاط ثروتخیز دنیا که سرشار از منابع طبیعی ارزشمندست مسلط و بدور از چشم مردم و یا با اغفال مردم، حتی در پوشش انقلابی و عدالتخواهی، ثروت‌ها را غارت می‌کند. بی‌دلیل نیست که بیش از ۹۰٪ ثروت جهان در دست حدود ۱٪ مردم قرار گرفته است.
از آنجا که تغذیه اصلی این شبکه جهانی جنگهای منطقه‌ای میباشد، می‌توان گفت تمام کسانیکه بر طبل جنگ می‌کوبند بطور مستقیم یا غیرمستقیم در خدمت این شبکه هستند.
امروزه عدالتخواهان باید برای اجرای عدالت بدنبال آزادی و جلب افکار عمومی، از طریق بیان حقایق به مردم جهان، باشند تا با آزادی خود و آگاهی از طرحهای این شبکه تبهکاران با خودداری از جنگ و خشونت و فقط با استفاده از روش‌های مسالمت‌آميز عاقلانه و روشنگرانه این شبکه را خلع‌سلاح نمایند تا بتوانند حاکمیت‌ها را از دست تبهکاران خارج و با نظارت دائمی خود اداره امور خود را به مدیران لایق غیرتبهکار بسپارند.
  بدانید که در وضعیت کنونی آزادیخواهان و حق‌طلبان در هیچ جنگی پیروز نخواهند شد و تنها راه نجاتشان روشنگری و جلب افکار عمومی میباشد.
    آنچه به مردم عادی غیرسیاسی مربوط میشود اینستکه یا منتظر روزهای بدتر در زندگی خود بمانند و یا در این کوشش مسالمت‌آميز شرکت کنند.

No comments:

Post a Comment